Klubhus og kiosk
Velkommen til klubhuset og kiosken, der ligger på 1. sal i Hornbæk Hallen.
Kiosken drives af Hornbæk Idrætsforening og udelukkende af frivillige ildsjæle.
Du kan se nærmere nedenfor.
For yderligere information om klubhuset og kiosken så kontakt daglig leder Susanne Holst på 49 70 15 08 eller 29 65 97 58
Leje af klubhuset til private arrangementer kontakt Steen Jørgensen på e-mail: eller mobil: 31 39 70 92
Praktisk information
Klubhus & Kiosk
Carl Bødker Nielsens Vej 3
3100 Hornbæk
Daglig leder af klubhus & kiosk
Susanne Holst
Tlf.: 49 70 15 08
Mobil: 29 65 97 58
Leje af klubhuset
kontakt
Steen Jørgensen
E-mail:
Mobil: 31 39 70 92
Åbningstider for Klubhuset
Åbent alle dage sammen med ansvarlig træner eller holdleder.
Åbningstider for Kiosken
Mandag kl. 18:30 – 21.30.
Andre dage samt lørdag og søndag efter aftale og behov.
Brug af klubhuset
Alle trænere
Har til hver en tid – uden for kioskens åbningstid lov til at benytte klubhuset. Det er også tilladt at tage kage og saft med eller lign. Kontakt Susanne Holst (tlf: 29 65 97 58) for nærmere aftale.
Arrangementer for forældre og børn
Er også velkomne. Det er en selvfølge, at man rydder helt op efter sig og gør køkkenet rent. Disse arrangementer aftales med Susanne Holst (tlf: 29 65 97 58).
Store arrangementer
Kontakt i god tid både Susanne Holst (tlf: 29 65 97 58) og Marianne Haagen (tlf: 25 31 39 80). Det er hvad angår: antal, hold, omklædningsrum, mødelokale og værter/indkøb.
Turnerings- og træningskampe
Husk at informere halinspektør Søren Vest (tlf: 24956646) om dette således at der kan tages højde for omklædningsrum m.m. Dette også i forhold til kampe på kunstgræsbanen.
Alt salg af drikkevarer er enten fra kiosken eller fra Nullerrummet. Dog er det Fodboldens Venner, der står for ølsalget m.m. ved 1. holdets hjemmekampe i fodbold.
Efter aftale mellem Hovedafdelingen og Fodboldens Venner (FV) sælger FV pølser og eventuelt andre madvare under 1. holdets hjemmekampe i fodbold.
Arrangementer
Der kan bestilles kaffe/te, ost/pålægsmad, ciabattaboller, morgenmad m.m. til jeres arrangementer, og vi vil igennem værterordningen, såfremt det er muligt, sørge for, at det bliver serveret.
Ved større arrangementer og særlig bespisning skal I kontakte Susanne Holst (tlf: 29 65 97 58) og aftale nærmere.
I har selvfølgelig stadig mulighed for selv at bestille mad udefra til jeres arrangementer – dette skal dog aftales nærmere med Susanne Holst (tlf: 29 65 97 58).
Læs nærmere om regelsæt for anvendelse af klubhuset her:
Alt kan næsten lade sig gøre….HUSK blot at være i god tid
Teamet i klubhuset fik i 2016 Hornbæk Idrætsforenings Idræts- og Kulturpris.
Årets fest - også kaldet etterslet - for de frivillige til Hornbæk Havnefest er godt i gang. Det er også festen hvor årets omsætning og overskud offentliggøres.
Der afholdes også ca. én gang om året værterfest for alle de frivillige klubhusværter.
Vil du være en del af fællesskabet?
Klubhusværter
Hornbæk Idrætsforenings klubhus og kiosk eksisterer alene på baggrund af alle vores frivillige og ulønnede klubhusværter. Vi har i dag ca. 40 klubhusværter, der tager en tørn. Værterordningen er også på mange måder med til at skabe og fastholde det sociale aspekt i vores forening, men selvfølgelig også økonomisk er det med til at give foreningen et godt og solidt økonomisk rygstød.
Men vi kunne godt bruge nogle flere klubhusværter. Alle kan bruges som klubhusvært – unge som ældre – eneste forudsætning er, at man er fyldt 18 år, således at man må sælge øl, vin og spiritus – og man behøver ikke at være aktiv i idrætsforeningen.
Klubhuset er bemandet med værter primært mandag 18.30 – 21.30 – andre dage og i weekenderne efter behov.
Vil du være med, så kontakt
Susanne Holst på mobil 29659758 eller
KALENDER
I HIF’s kalender kan du få et overblik over de arrangementer der finder sted i Klubhuset & Kiosken. Har du et arrangement du ønsker at få i kalenderen, så tag kontakt til os og vi skal hjælpe dig.
NYHEDER
Kan du lide at følge med i de lokale aktiviteter eller fordybe dig i generalforsamlingsreferater finder du alt du leder efter i vores nyhedsblog. Vi lægge alt ind her, som har relevans for medlemmerne.
Næringsbrev, Bevilling og Fødevarekontrol
Hornbæk Idrætsforening fik den 2. januar 2009 nyt næringsbrev samt midlertidig alkoholbevilling – se nærmere her
Hornbæk Idrætsforening fik den 21. marts 2018 fornyet alkoholbevilling – se nærmere her
Hornbæk Idrætsforening fik den 11. april 2023 fornyet tilladelse til udvidet åbningstid i Hornbæk Hallen/klubhus m.m. – se nærmere her
Se Fødevarenæringsbrevet fra Næringsbasen her
Kontaktpersoner
Udlån af klubhuset
Susanne Holst
Daglig leder
Tlf.: 49 70 15 08
Mobil: 29 65 97 58
Steen Jørgensen
E-mail:
Mobil: 31 39 70 92